Nätets gobitar

SEO-sunday 3e Juni

Posted on: juni 9, 2012

Numera (efter googles pingvin-uppdatering) tar jag det lugnt med länkbygge och koncentrerar mig mest på innehåll och användareupplevelse. Förra söndagen var jag dock med och jobbade med en sajt om träning som jag har fokus på just nu. Jag har lagt in massor av intressanta artiklar om träning och köpguider och det känns riktigt bra att bidra med innehåll som gör nytta för den som letar på google.

Maltie jobbade med sin sajt om flyttstädning i Jönköping något som jag funderar på att använda mig av nu när jag flyttar i Juli.

Spexer jobbade med en nischad sajt om hammockar på hammockar.se.

Jonas Hård af Segerstad jobbade med sin blogg SEOJonas.se om SEO och sökmotorstädning. Vill ni läsa mer om vad sökmotorstädning eller sökmotoroptimering är får ni klicka er vidare här.

Kommentera

