Nätets gobitar

Dagens tips från Kroatien

Posted on: juni 21, 2010

Just nu sitter jag i Zadar, Kroatien och tänkte passa på att tipsa om lite nytt som hänt den senaste tiden på nätet.

Se upp för oseriösa affiliatenätverk

Det här inlägget kommer faktiskt från min egen blogg. Eftersom jag vill varna så många som möjligt om det oseriösa affiliatenätverket she network, tipsar jag om mitt inlägg varning för she network.

Bästa butiken för pool- och spaprodukter

En bekant till mig har startat poolcare.se, en butik om spa och poolprodukter som jag vill slå ett slag för. Poolcare.se har bland annat klortabletter från sunwac, bromtabletter och andra kemikalier för olika typer av vattenanalyser.

Stefan Nilssons kondomakut

Min kollega Stefan Nilsson lanserade för några dagar sedan kondomakuten.se. Värt ett besök!

Kommentera

